You can try to resist

Har man ingen annan att pussa på så får man helt enkelt nöja sig med sig själv.
Nyår var en grym sucess trots slagsmål på slutet, men de ordnade ju upp sig det med tillslut.
Dagen efter var de inte mycket action, de vill jag lova. En tur till Coop för att panta och köpa pizza. Onsdag och torsdag var de bara att bita i det sura äpplet och skriva klart uppsatsen. Hämtade också upp hunden och lyckades städa undan lite mer i huset.
Sen blev de fredag och jag mötte upp bästa brudarna för att simma och käka lunch.
På kvällen var de tänkt att jag skulle ta de lugnt, slutade istället med att jag mötte upp Sandra för ett par öl. På lördagen var de bara att gå upp och se glad ut, iväg på fiskspa med Jejja och thaibuffé till lunch, mumma! Hem och vila ett par timmar och så möttes vi upp ett gäng för en öl på Kvarnen innan vi hämtade la familia vid flyget. Fullt ös med andra orden.
Måndag och tisdag har bestått av träning och lite ynka plugg, idag första dagen tillbaka i skolan, förvånansvärt skönt faktiskt, men nu längtar jag till fredag så jag får träffa bästa bruudarna, som inte va i skolan idag.
 
 

Kommentarer

Din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag kan se)

URL/Din blogg:

Vad du har att säga:

Trackback
RSS 2.0