This is your nightmare

Trött tjej här! Igår lyckades jag komma ut en liten stund med hunden före skolan åtminstone. Sen avslutning på terminen samt kursen vi hållt på med. Hann med en lunch med Jessica och Madde innan jag drog iväg och vaxa benen. 
Något rastlös placerade jag mig sen i soffan och tog det lugnt resten av kvällen för att orka upp imorse. Frukost och sen raka vägen till gymmet, benpass stod på schemat innan jag drog vidare till centrum. Långt planeringsmöte med tjejerna, över 4 timmar senare är vi klara med planering för terminen, känns grymt bra. 
Trött som tusan efter en intensiv dag så nu blir det till att ta det lugnt ikväll med och ladda upp inför en fullspäckad vecka. 
 

Kommentarer

Din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag kan se)

URL/Din blogg:

Vad du har att säga:

Trackback
RSS 2.0