Så snurra min jord igen

Helgen flög iväg och på söndagen stod mera träning på schemat, simning med Zandra och vi träffade på Katta nere på badet också, trevligt! Sen raka vägen in till stan för att gå på bio med familjen inklusive mormor och morbror. Hem tillsammans för att äta lyxmiddag, dvs mat från pizzerian. 
Måndag ledigt från skolan vilket innebar ännu mer träning med Zandra, blev ett corepass och lite skrivning på uppsatsen. I tisdags drog jag iväg en snabb sväng till skolan för att skriva en omtenta, godkänt! Sen var de bara att åka hem och äta samt packa väskan, drog ner till simhallen och mötte upp Pernilla för ett simpass före ungarnas träning. 
Igår drog första kursen för terminen igång och hela klassen var sådär lagom pigga och glada, men det gick vägen det med! Hem till soffan för att sova en stund på eftermiddagen, borde väl ha pluggat lite men det uteblev. Så blev det en sväng till VH på kvällen också. 
Idag var det ytterligare en dag utan lektioner, jag bestämde mig för att ta en rejäl sovmorgon, åt frukost i lugn och ro och drog sen när till gymmet. Högsta volym i lurarna och körde järnet, sjukt skönt! Efter det raka vägen in till stan för att träffa Micke, behövde verkligen prata av mig så det var riktigt bra och såklart kul att träffa Micke också! Kom hem för ett par timmar sen och har pluggat in läroplaner osv under kvällen inför morgondagens seminarium, urk! Snart dags att sova, natti! 
 

Kommentarer

Din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag kan se)

URL/Din blogg:

Vad du har att säga:

Trackback
RSS 2.0