Jag är grym som en grekisk gud

Så var det återigen söndag, veckans bästa dag, eeeeller? Brukade vara det i min värld för inte alldeles för länge sen, not so much idag dock. Idag tog jag igen helgens missade träning med dubbla pass, först ett benpass på gymmet och sen simning direkt på det. Skulle efteråt ha träffat Jejja, men de blev lite ändrade planer och vi ska ses senare i veckan istället, så eftermiddagen och kvällen har ägnats åt bokhelvetet med plugg. 
Igår var de inte mycket action, tog en lång sovmorgon sen kom faster över på fika, sen lunch för att sedan plugga lite. Blev en lugn kväll helt enkelt med film tillsammans med familjen, helt okej. 
I fredags var de bara att pallra sig upp till skolan, seminarium hela förmiddagen, åkte hem och skrev klart de sista ändringarna på uppsatsen för att sen ta en promenad ner till simhallen. Något besviken fick jag vända hem igen när de visade sig att bassängen var stängd så jag stressade istället hem och duschade, åt middag och åkte till Danderyd för att möta upp delar av klassen. Helt okej kväll och precis vad jag behövde just då. 
 

Eller..? 

Kommentarer

Din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag kan se)

URL/Din blogg:

Vad du har att säga:

Trackback
RSS 2.0