In the land of broken dreams

Och så har det gått över en vecka igen sen jag bloggade sist. Ja jag suger. Ni ska få veckan i korthet.
Förra måndagen så lunchade jag med Johanna, för att sen åka till en inställd lektion i skolan, det resulterade i två timmar plugg med Madde istället. Efteråt raka vägen till Eriksdal, för lite träning, häng med brudarna och sen mera träning.
Tisdagen var de tidig föreläsning och sen hem och vila, ner till badet för träning och jobb.
Onsdagen blev också en kort dag med mycket häng i soffan, så även torsdagen då vi slutade sent i skolan.
Fredagen kickstartade jag med ett träningspass, för att sen åka till skolan, tillbaka till badet för ett pass simning före jobb och efteråt.
Lördagen blev därmed slö med plugg och en sväng till Zandra på kvällen och på söndagen flängde jag runt, först till Jennifer och sen vart jag bjuden på middag hos Robban med Emelie och Johan, trevligt värre!
Blev ett långt inlägg det här ändå så tar den här veckan i nästa eller nåt ;)


Kommentarer

Din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag kan se)

URL/Din blogg:

Vad du har att säga:

Trackback
RSS 2.0