Ser du vad jag ser?

Hallå där!
Inte uppdaterat på länge men det har varit full rulle!
Förra fredagen var det bara att slå in presenter och sen dra hem till Robban för att sen köra järnet hela natten!
På lördagen firade vi pappa och bror, Robban, Johan och Daniel kom förbi en sväng då med. Sen hängde jag hemma hos Zandra på söndagen och så käkade vi middag och fikade med gänget. Blev kvar där över natten och sen var det bara upp och övningsköra.
Sen har det varit massa avslutningar med simningen i veckan, bästa fyran tävling, picknick, körlektioner, roadtrip till Norrköping, chill på min veranda med fina simmartjejer. Sen vann ju Loreen igår och det blev det spontan utgång med Micke en stund innan bästa Robban och Johan kom och hämtade mig.
Idag har varit världens bästa söndag i solen med picknick, kubb och sen avslutades den med en öl med fint folk :)


Kommentarer

Din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag kan se)

URL/Din blogg:

Vad du har att säga:

Trackback
RSS 2.0