Fullt ös

Passar på att blogga när jag har två minuter över. Sitter på badet med en glass i handen och ska snart gå in och träna barnen!
I tisdags var det förskolan som gällde, hem och vilade 40 min och åt innan jag körde ner till simhallen.
Igår fick jag lite sovmorgon men jobbade istället sent på förskolan och åkte sen direkt in till skanstull för att möta Klara, åt mat och sen ner till en uppvisning till.
Direkt därifrån åkte jag och mötte upp Ruddä och Robban för att fika och när Johan anslöt sig så drog vi vidare till Daam för en snabb öl, mötte även Sanna som skulle vidare på skivan, mys!
Nu har jag jobbat fram till två och sen hängt med Robban en stund. Nu in i simhallen som sagt! Puss!


Kommentarer

Din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag kan se)

URL/Din blogg:

Vad du har att säga:

Trackback
RSS 2.0