Är du pepsi? Har du cola?

Okej lovade visst att blogga ordentligt idag så jag får väl göra det snabbt nu då ^^
Lördagen var Soft med alla fina simmare och sen övningskörde jag hem och direkt vidare på middag hos faster.
Söndagen var väldigt chill och jag körde sen ut och hem till farmor under eftermiddagen/kvällen för middag och fika :)
Sen kom Valborg med först jobb, sen åkte jag med Robban för att handla i centrum innan vi grillade här hemma hos mig med Johan och Zandra innan kvällens äventyr började. Körde en roadtrip till Uppsala, Sollentuna, Bromma, fridhemsplan och så hamnade jag till slut i telefonplan.
Började sedan första maj med att möta upp Staffan och köpa lunch, hängde på hans tomt i solen ett par timmar innan vi drog in till snaps för att äta middag med fint folk och sen vidare för att fika, mysdag! :)
Igår mötte jag Pernilla i centrum och hann med lite shopping före simningen, drog sen på middag hos Robban och sen tillbaka till simningen.
Idag mera simningen och sen fika med fint folk! Nu ska jag jobba om drygt åtta timmar så godnatt :)

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/557890/images/2012/pic_201134878.jpg" class="image">


Kommentarer

Din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag kan se)

URL/Din blogg:

Vad du har att säga:

Trackback
RSS 2.0