I wanna rock!

Hola! Här rullar allt på i full fart, förra veckan var de tenta, examensavslutning och massa träning. Självklart avslutning på all simning också. Sen har de varit förberedelser för julen, samt massa firande med släkt på olika håll. Också hängt med massa fina människor och haft det bra. Självklart blev det också utgång på juldagen, det är ju ett måste. 
Igår lämna jag och Zandra av familjen på Arlanda innan vi drog iväg och handlade inför morgondagen, det blir fullt ös. Sen ägnade jag kvällen åt att plugga, färga håret, slappa och försöka kurera mig själv eftersom jag åkt på halsont lagom till nyår.
Idag har vi lämnat av hunden hos mormor och jag har stått i köket ett par timmar för att slippa göra det imorgon. Superskönt! Nu blir det att kolla på de tre musketörerna och bara njuta av att allt är klart!

Kommentarer

Din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag kan se)

URL/Din blogg:

Vad du har att säga:

Trackback
RSS 2.0