We are all doomed

Jaha...det här blev en riktigt slappardag. Stack ut och fotade lite, men sen kom snöflingorna igen och mina fingrar ville inte heller vara med. Blev 100 bilder, så jag får se vad jag kan göra med dom lite senare. Jennifer ringde för en stund sen, så vi ska väl äta och sen får vi se vad vi hittar på. Blir förmodligen en lugn filmkväll, men det är mysigt det med. Lite sugen är man på att dra ut och träffa lite folk ikväll, men egentligen orkar jag nog faktiskt inte de. Den här helgen får bli en helg för att vila. Då de faktiskt har varit fullt fart ganska länge nu.


Kommentarer
Skrivet av: n' en skön lirare

Haha papperskorgen ser arg ut :D

2008-11-28 @ 11:34:33
URL: http://fuckju.blogg.se/

Din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag kan se)

URL/Din blogg:

Vad du har att säga:

Trackback
RSS 2.0