Och för en sekund slutar jag andas

Haft girltalk med L, kanske inte trevligaste ämnet men det är alltid trevligt att man kan ha någon att diskutera med och som man kan bolla sina åsikter med. Jag kommer stå på din sida oavsett hur du gör vännen!
Annars händer här inte mycket. Vet inte om jag ska ta de du säger på allvar eller om jag ska ignorera de som vanligt. Jag ger de fram till jul och sen skiter jag fullständigt i hur det går. De kommer ju skita sig, men då får de väl gå så. För jag klarar inte av att må såhär längre.

Kollade på gamla bilder och upptäckte att jag saknar en tröja, var kan den ha tagit vägen? Den kanske man ska rota efter någonstans. På tal om de, kan ju vara en bra idé att hitta kläder till morgondagen...

Kommentarer

Din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag kan se)

URL/Din blogg:

Vad du har att säga:

Trackback
RSS 2.0