Dagarna

Jag är tillbaka! Inte fullt på topp ännu, fact jag skippade simningen idag. Det är nog första gången på riktigt länge. Synd förlorade ju drygt 50 spänn på de där, men men. Bättre att jag mår bra. Jaha så skola som vanligt idag, inte mycket action där inte.
Genomlida lektionerna och sen hem till soffan igen. Gårdagen var som sagt inte bra, börjar me att jag försover mig. Gör mig iordning, drar till idrotten, Jennifer stukar foten och jag ägnar resten av förmiddagen åt att hjälpa henne samt delta på ca 25 min av lektionen (icke nödvändigt). När Jennifer hade kommit iväg, så drog jag också hemåt, ingen mer skola för mig.  Sen spenderades resten av dagen/kvällen i soffan.

Imorgon blir de sovmorgon(svenska som utgår) så strax tänkte jag titta på "Systrar i jeans" och bara ta de lugnt.

Kommentarer

Din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag kan se)

URL/Din blogg:

Vad du har att säga:

Trackback
RSS 2.0