Then I never even lived

Tänk att de kan hända så mycket på en vecka. För exakt en vecka sen var ingenting som det är idag. Gud vad sjukt livet kan vara. Vad världen kan vara liten och vad mycket man inte alls kan ana ibland. Känslor folk har, eller hur människor reagerar i vissa situationer. Oväntade saker som man aldrig trodde sig få höra och en massa annat. Ja att en vecka kan vara så full av oväntade saker helt enkelt. Jag som trodde jag skulle få lugn och ro nu ett tag framöver, men nix så blir det förmodligen inte alls det, snarare tvärtom. Welcome to the real life Julia!

Någon frågade mig om mitt liv var enkelt, för att slippa frågor svarade jag ja, fan heller att det är enkelt! Men jag behöver icke göra det mer komplicerat än vad det är iaf, det räcker med spänning i min vardag nu, tack!

Kommentarer

Din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag kan se)

URL/Din blogg:

Vad du har att säga:

Trackback
RSS 2.0