will I give up

Hej på er!
Vi har varit vakna någon timme snart jag och syster, jag gick upp och började städa hela rummet som såg mer eller mindre kaosartat. Igår var det som sagt massa folk här på kvällen, mötte upp Dessi i centrum, tog bussen hem och så kom Pernilla strax efter, vi började med tårtan till John, strax därpå kom John och Robban, lite senare även Kristin och Fredrik. Det blev en galen kväll med singstar, guitar hero, sminkningar, snöbollskrig och nattpromenader, kul hade vi iaf!


Kommentarer
Skrivet av: Pernilla

men julia! vilka bilder du har på mej!!? ja ser ju inte normal ut!! :S

<3

2010-01-09 @ 16:25:54
Skrivet av: Puck

jag hoppas att det där inte är mitt läppstift som jag VET att du har Julia? :o ;)

2010-01-11 @ 08:33:37
URL: http://puxs.blogg.se/
Skrivet av: kristin

fan va snygg du är i rött läppstift du är pernilla :O <3

2010-01-13 @ 20:42:27
URL: http://thelittleplace.blogg.se/
Skrivet av: Pernilla

HA ! kristin då ! du får allt till det! jag ser ju helgaaalen ut! :o

;*

2010-01-15 @ 15:53:52

Din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag kan se)

URL/Din blogg:

Vad du har att säga:

Trackback
RSS 2.0