Will I consider myself a failure

Nu ska jag äntligen skriva! Var ett tag sen sist och det beror på att jag inte haft nåt internet sen i söndags kväll... Baaah! I söndags gick vi iaf upp i hyfsad tid och sen åkte jag med pappsen ut till farmor, åt lunch och drog ner till nynäs, sen handlade vi grejer på vägen hem för att göra pizza. Försökte fixa router resten av kvällen därav inget internet. Igår gick jag upp på tok för sent och gjorde mig iordning, åkte sedan in till stan och träffade Bea, tog en lååång fika med massa skvaller var behövligt. Tog en runda för att kolla in shopping och kom hem med en tröja ett par timmar senare. Käkade och drog sedan direkt till gymmet, därifrån nästan direkt till Jennifer.
Idag har jag varit och tränat med Dessi i skarpnäck och sen bio, kollat upp Sälen resa och nu blir det banne mig av! :D

Kommentarer

Din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag kan se)

URL/Din blogg:

Vad du har att säga:

Trackback
RSS 2.0