What if I don't get anywhere at all

Jag kom hem från gymmet för snart en timme sen, blev ett riktigt hårt pass med 8 kms springande och så körde jag överkropp, skönt jag känner mig duktig! Tänkte bara vad jag hann med i onsdags eftersom jag inte orkade det då... Dagen började med att jag fick samtal från Nettan, då var de bara att gå upp och äta frukost, 20 min senare var jag i farsta och hämtade ut kort innan jag åkte hem igen. Vid tolv sprang jag ner till tåget för att tillsammans med Nettan, Josefin, Stephanie, Cicci och Johanna åka in till gamla stan.
Började med att äta lunch på Grå munken, gick sedan sakta vidare mot slottet där vi tog en rundtur, sedan vidare mot drottninggatan där vi stannade för en kaffe för att värma oss i kylan. Efter de blev de en shoppingtur, sen avslutade vi kvällen med supergod middag på regeringsgatan. Innan vi satte oss på tåget och jag mötte upp Julia för att gå hem till Jennifer, vi kollade på saw 5 med Joel & Tessi :)




Kommentarer

Din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag kan se)

URL/Din blogg:

Vad du har att säga:

Trackback
RSS 2.0