What if i consider my self a failure

Halloj där ute!
Dåligt med bloggande under helgen, men så är det när man är en busy woman ;) Igår gick vi omkring i pyjamas här hemma nästan hela dagen och bara segade, till slut tog vi på oss varma kläder, jacka, mössa, täckbrallor och vantar, tog med oss snowracer och pulka, mötte upp Robban och drog till pulkabacken. Efter en stund kom också John och lagom till att vi skulle gå hem mot mig kom Jennifer så också hon kunde bli mulad. Försökte kolla film efter kladdkaka och varm oboy, gick väl sådär. Höll mig vaken tills Robban gick runt halv sex då vi andra somnade ganska snabbt...


Kommentarer
Skrivet av: Philip Lindqvist

Diggar din blogg stenhårt :D Följer dig på bloglovin nu :P gå in på min blogg och följ min också ? :)



/Philip :D

2010-01-12 @ 14:20:56
URL: http://tweetphll.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

AHHH pulka .. typ det roligaste som finns.

2010-01-12 @ 20:06:20
URL: http://yesdiskmedel.blogg.se/

Din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag kan se)

URL/Din blogg:

Vad du har att säga:

Trackback
RSS 2.0